سلام بانو
آرايش بهداشتي بانوان

 

از قديم الايام زيبايي و ميل به آن در سرشت همه انسانها وجود داشته است. همه مي خواهند در جمع و در رويدادهايي كه شركت مي كنند به بهترين شكل ممكن بدرخشند. از اين رو ، او به استفاده از لوازم آرايشي و جواهرات روي مي آورد. اين از مردان و زنان مستثني نيست. در اين مقاله از وب سايت رژ لب با ما همراه باشيد تا نگاهي دقيق و كلي به موضوع آرايش ، آرايش و آرايش داشته باشيد.


آرايش چيست؟

به طور كلي به عملياتي كه به منظور زيبايي ظاهري صورت مي گيرد آرايش گفته مي شود. معمولاً آرايش خانم ها خدمات متفاوتي نسبت به آرايش مردانه ارائه مي دهد ، از جمله آرايش صورت و آرايش ، كوپه ، رنگ و مش ، شينيون ، مسواك زدن ، بافت مو ، خدمات ناخن ، مانيكور و پديكور ، اپيلاسيون و .... اشاره شده. با اين وجود آرايش آقايان به آرايش و موهاي كوتاه و همچنين ريش و سبيل محدود مي شود. البته امروزه آرايشگاه هاي مردانه ، مانند سالن هاي زيبايي زنان ، خدمات گسترده تري مانند موم صورت ، رنگ و نور ، سولاريوم و غيره را ارائه مي دهند. در مورد آرايش ، خوب است كه هميشه به اين نكته توجه داشته باشيد: بهترين آرايش براي پوشاندن نقص و متناسب بودن با شرايط ، سن و زمان است.

 

مدل آرايش صورت جديد


تاريخچه آرايش

يكي از معروف ترين آرايش ها در طول زمان آرايش مصري است كه عمدتا توسط خانم ها و آقايان انجام مي شود. مصريان چشمهاي خود را با خطوط سبز و سياه رنگ آميزي كردند. پادشاهان و درباريان ايراني و عربي نيز با آويختن زيور آلات به گوش و ريش خود را از زيردستان خود متمايز مي كردند. دربار درباريان انگليسي و فرانسوي با كلاه گيس هاي بلند نيز همين امر وجود داشت. قبايل سياه و هندي نيز براي زيباتر جلوه دادن چهره خود از رنگهاي شاد استفاده مي كردند.


تاريخچه آرايش در ايران

اگر شما يك ايراني اصيل هستيد ، حتماً تاكنون كلمه هفت قم آرايش را شنيده ايد و شايد براي شما اين سوال پيش آمده باشد كه معني اين اصطلاح چيست؟ هفت قلم آرايش اشاره به لوازم آرايشي و بهداشتي باستان دارد كه نام هاي آنها قازه (قرمز) ، سپيداب ، خال ، نگار (حنا) ، وسمه (ضخيم شدن ابروها) و زارك (گرد طلايي) است. پيش از اسلام و در دوران باستان اين اصطلاح را "هفتوند" نيز مي ناميدند. شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد در دوران باستان ، آرايش بيشتر مخصوص پادشاهان و ملكه ها بود و فقط زنان را شامل نمي شد. در اين مدت استفاده از جواهرات و تزئينات نيز در زيباتر شدن ظاهر ايرانيان نقش مهمي داشته است. به تدريج و با ظهور اسلام ، استفاده از آرايش در مجامع عمومي ممنوع شد و فقط زنان متاهل فقط در خانه و به دور از چشم نامحرم حق آراستن خود را داشتند.

مدل آرايش صورت ايراني


مدل هاي مختلف آرايش

امروزه از آرايش در صنايع مختلف مانند تئاتر و سينما ، مراسم نامزدي و عروسي ، انواع مختلف جشن مانند هالووين و ... استفاده مي شود. به طور كلي مي توان از نظر مدل آرايش را در انواع آرايش روزانه و شبانه ، نامزدي دسته بندي كرد. و آرايش عروسي ، آرايش صنعتي و آرايش هنري كه هر كدام سبك و سبك خاص خود را دارند.


تكنيك هاي آرايش صورت

اكنون كه با مدل هاي مختلف آرايش آشنا شديم ، بايد بدانيم كه چه تكنيك هايي براي اجراي آنها لازم است. يكي از قسمتهاي اصلي آرايش برجسته سازي اجزاي صورت با استفاده از مرزها و حاشيه ها است. اين كار با استفاده از روش آرايش انجام مي شود. البته نگران نباشيد. با كمي تكرار و تمرين مي توانيد آرايش خود را در خانه انجام دهيد.
براي طراحي آرايش ، دو روش اصلي و قابل استفاده وجود دارد كه به آنها روش لوليت يا روشن كننده و روش برجسته يا پررنگ و برجسته گفته مي شود. در واقع از لوليت براي پوشاندن قسمت هايي از صورت كه نمي خواهيم ديده شوند استفاده مي شود و معمولاً با استفاده از رنگ تيره اين امكان وجود دارد. برعكس ، از روش برجسته سازي براي برجسته سازي اجزايي استفاده مي شود كه مي خواهيم نشان دهيم و معمولاً با استفاده از سايه هاي مات و براق امكان پذير است.

 

تكنيك هاي آرايش صورت

 

استفاده از تكنيك هايلايت و آبنبات چوبي در اجزاي صورت

كاربرد اين تكنيك ها در تمام قسمت هاي صورت متفاوت است كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد:

آرايش
با استفاده از برس گونه متوسط ​​يا بزرگ و سايه آبنبات چوبي تيره ، يك خط زير استخوان گونه ايجاد كنيد. قسمت بالاي آبنبات چوبي را نيز برجسته كنيد. براي اين كار مي توانيد رنگ روشن را در امتداد استخوان گونه قرار دهيد و سپس از قلم مو براي محو شدن استفاده كنيد.

آرايش بيني
يكي از استراتژي هاي تكنيك آرايش نشان دادن بيني در هنگام باريكتر بودن از بيني است. سايه آبنبات چوبي را برداشته و گوشه داخلي ابرو را شروع كرده و تا انتهاي دو طرف بيني ادامه دهيد. سپس پل بيني را از بالا به پايين برجسته كنيد. براي آرايش بيني بهتر است از محصولات مات استفاده كنيد.

چشم
چشم ها را مي توان در دو مرحله آرايش كرد. ابتدا با Lolite شروع مي كنيم و از آن روي چروك ها و پلك ها استفاده مي كنيم. سپس از يك برس نازك براي برجسته سازي زير ابرو استفاده كنيد.

فك گريم
از زير فك به خط فك بپيچيد و تا نقطه تماس بين فك ادامه دهيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۴۰:۲۸ ] [ فرشاد حاتمي كيا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی