سلام بانو
آرايش بهداشتي بانوان

انجام يك آرايش مناسب و اصولي صورت مستلزم رعايت نكاتي است كه به آنها پاهاي سفالي نيز معروف است. در اينجا چند ترفند آورده شده است كه اميدواريم به شما كمك كنند:

شستن منظم صورت را فراموش نكنيد
حتما قبل و بعد از آرايش صورت خود را با آب و يك شستشوي مناسب صورت بشوييد. ممكن است بعضي از افراد را با لكه هاي صورت مشاهده كرده باشيد. دليل اين امر عدم شستشوي مناسب صورت پس از آرايش است كه باعث رسوب آن در زير پوست مي شود. اگر مي خواهيد از پوست خود در برابر آسيب محافظت كنيد ، ما يك راه حل براي شما داريم. هميشه سعي كنيد صورت خود را با شستشوي صورت بشوييد و سپس از شير پاك كننده استفاده كنيد. اين يك روش خوب براي پاك كردن صورت از آرايش است. اما تا تكميل مراقبت از پوست هنوز فاصله زيادي داريد. پس از شستن صورت با آب و شستشوي صورت ، پوست شما هنوز به پاك سازي و تغذيه نياز دارد. قبل از خواب مي توانيد صورت خود را با تونر تميز كنيد. اسكراب همچنين نقش مهمي در سلامت پوست دارد كه مي توانيد بعد از استحمام براي از بين بردن لايه هاي پوستي مرده استفاده كنيد.

انواع كرم ها را بشناسيد
اگر به دليل استفاده مداوم از كرم پودر ، پوست شما خشك و بد شده است ، كرم هاي BB راه حل خوبي براي شما هستند. كرم هاي B B كرم هاي پودري هستند كه حاوي رطوبت كافي براي مرطوب سازي و پاكسازي پوست هستند. براي آرايش چشم بهتر است از كانسيلر استفاده كنيد كه سياه را به خوبي بپوشاند و با كرم BB هماهنگي داشته باشد.

ريمل خود را بهتر بشناسيد
ريمل ها هميشه يكي از مهمترين مواد آرايشي خانم ها هستند. گاهي اوقات از كلمه دودي در ريمل ها استفاده مي شود كه احتمالاً زياد با آن آشنايي نداريد. اين ريمل ها حاوي سرمه هستند كه علاوه بر سياهي خيره كننده مژه ها باعث چسبيدن آنها به هم نمي شود. براي داشتن تجربه بهتر كار با ريمل مژه و ابرو ، پيشنهاد مي كنم براي زيبايي مژه ها از اتو مو استفاده كنيد. مي توانيد هنگام استفاده از فرمول ، از يك قطره روغن زيتون براي جلوگيري از حالت مژه استفاده كنيد.

 

 

ترفندهاي آرايش صورت


انواع آرايش را بشناسيد

از نظر تكنيك هاي اجرا ، آرايش را مي توان به دو نوع سينمايي و عروس دسته بندي كرد كه در زير به طور كامل شرح خواهيم داد:

گريم سينمايي
اين نوع آرايش به معناي ايجاد تغييراتي در صورت و اعضاي بدن است تا چهره فرد به صورت دلخواه تبديل شود. گريم سينمايي به دسته هاي مختلفي تقسيم مي شود. به عنوان مثال ، اگر اين مسئله در مورد حالت هاي صورت ساده باشد ، گريمور بايد كار خود را به گونه اي انجام دهد كه هيچ تغييري در چارچوب اصلي صورت ايجاد نشود. نمونه ديگري از چهره پردازي سينمايي آرايش بر اساس نقشي است كه در آن ظاهر بازيگر با نقش او هماهنگ مي شود.

 

عروس آرايش مي كنند
آرايش عروس استفاده از تكنيك ها و تكنيك هاي حرفه اي تلفن براي آرايش صورت است كه ظاهر را به بهترين شكل ممكن تغيير مي دهد. براي استفاده از آرايش عروس به صورت تخصصي ، لازم است موارد مهمي مانند اكستنشن مو و آرايش صورت ويژه را به كار بگيريد.
آرايش و مدل مو يكي از مهمترين مراحل آرايش تخصصي عروس است. مدل هاي مو تا حد ممكن در زيبايي عروس تاثير زيادي دارند. آرايش صورت ويژه نيز با توجه به تنوع و حالات مختلف صورت مورد بررسي و استفاده قرار مي گيرد. گاهي ممكن است صورت عروس نقايصي داشته باشد كه با استفاده از تكنيك هايلايت و آبنبات چوبي اصلاح مي شود.

 

 

انواع آرايش صورت

 

آرايش و وسايل مورد نياز آن

آرايش صورت مانند هر حرفه ديگري به ابزار حرفه اي و كاملي نياز دارد. در اين مقاله مي خواهيم همه آنچه را كه براي يك آرايشگر مبتدي تا حرفه اي نياز داريد ، به شما معرفي كنيم.

مرطوب كننده و آستر
آرايش خود را با يك مرطوب كننده يا پرايمر آغاز كنيد. مرطوب كننده براي سبك آرايش روزانه و ملايم بسيار مفيد است و استفاده از آن به مرطوب و شاداب نگه داشتن پوست كمك مي كند. اگر مي خواهيد آرايش حرفه اي كنيد ، پس از ماساژ مرطوب كننده سطح پوست ، چند دقيقه صبر كنيد تا پوست جذب شود. سپس از پرايمر استفاده كنيد تا ماندگاري آرايش شما به ميزان قابل توجهي افزايش يابد. استفاده از پرايمر همچنين به جلوگيري از پوسته پوسته شدن يا پوسته پوسته شدن آرايش كمك مي كند. مرطوب كننده و پرايمر را متناسب با نوع پوست خود بخريد تا موثرتر باشد.

آرايش صورت با كانسيلر و زيرسازي
استفاده از كانسيلر براي افرادي كه جاي زخم ، جوش ، تيرگي و كك و مك دارند بسيار توصيه مي شود. مي توانيد از كانسيلر براي از بين بردن جوش هاي سرسياه و گودي دور پلك خود استفاده كنيد. همچنين مي تواند به راحتي جاي زخم و التهاب ناشي از جوش را از بين ببرد. انواع كانسيلر رنگي براي اهداف خاص توليد و عرضه شده است كه مي توانيد متناسب با نياز خود استفاده كنيد.

 

 

آرايش و آرايش

 


به عنوان مثال ، براي از بين بردن تيرگي و فرورفتگي اطراف پلك ، ابتدا مي توانيد از كانسيلر نارنجي استفاده كنيد. كانسيلر فوق را به خوبي تغذيه كنيد و سپس از يك كانسيلر با رنگ طبيعي روي آن استفاده كنيد تا جلوه اي طبيعي و زيبا داشته باشد. براي از بين بردن قرمزي ناشي از جوش ها يا زخم ها مي توانيد ابتدا از كانسيلر سبز استفاده كنيد و سپس كانسيلر طبيعي روي آن بماليد. بعد از استفاده از فونداسيون آرايش به همين روش ، از فونداسيوني استفاده كنيد كه با رنگ و بافت انواع شما مطابقت داشته باشد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۴۳:۲۸ ] [ فرشاد حاتمي كيا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی